gabriillaa-(U)

nu ar vi ledsna. vi vill inte alls hem:( forut kandes de typ harligt att aka hem, men nu borjar bada jag och cissi fatta hur mke vi verkligen komma sakna allt och alla! vi har traffat sa manga fina manniskor och haft de sa jakla kul , de gar inte att beskriva.
IAF sa va vi pa stranden igar och de va verkligen ranajs=) idag va vi pa skolan heela dagen, badade i poolen osv:) sen pa eftermiddan for vi till en pizzeria dar vi skulle ha varat "farvalparty" haha.. Man fick ata hur mke man ville, och de passar ju oss!;) sen blev de tarar:( mest for spanskarna som ska va kvar en vecka till.. ar inte lite avis:(
snart ska jag lagga mig och forsoka sova, vi ska upp halv 5 imorn, peppa? HEHEH nae nu maste jag verkligen sova...
maste bara skriva att jag kommer sakna alla hur mke som helst! och du, GULLCISSI tro inte att jag glommer dig inte:) sa latt blir du inte av med mej:$ ahah aja alskar er alla:)<3

 boendet den senaste manaden, winter garden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0