halla i stugan!!!!!!!!

tjeeeenare:D idag har vi inte gjort mke alls, varit i skolan och snart ska vi ata:D(L) ikvall blir det trycka b&j, dom kostar 16 kr st har!!!!!!:O en STOR alltsa! imorn ska vi forst till skolan sen ska vi typ pa bio tror vi=) och pa torsdag blir det stranden!! pommes vad nice:D:D::D vadret ar varmt men det regnar jattemke ibland, fast sen blir det sol igen:D imorn har vi prov i skolan, vi satsar pa ig;) aja nu ska vi ska vi kaka, tankte bara att ni skulle fa veta att vi lever=D hare braa och KOMMENTERA VARA FINA INLAGg:D:D:D:D<333333


Kommentarer
Postat av: vera bergman

kul att ni verkar ha det bra, hoppas att ni är trevliga o gör bra reklam för sverige o svenska flickor!!! här är svinkallt 10 + och regnar, jag hade vinterjacka o vantar igår då jag var ute med hundarna.linnea jobbar och är förkyld. Puss. Mamma

2009-07-08 @ 10:39:33
Postat av: emmaaaa =D

bli inte så bruna !! =(



haha (A)

cissi kom hem nu !

2009-07-08 @ 11:56:58
Postat av: L

vi har i alla fall haft stadsfest här i helgen!

2009-07-08 @ 14:18:27
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Gabban, bli inte så brun tänk på mig när vi ska till gbg, jag är ju inte ett dugg brun. Inte änns kul :(

2009-07-08 @ 21:58:45
Postat av: Kära storasyster

Hej Cissi!! hoppas att ni har det toppen! Jag är i Stockholm och käkade på ben o jerrys glassbar idag!! Nu e jag på Stureplan o skriver från jonatans iPhone! Snart ska vi festa vidare med Martin Björk och Björn Gustavsson! :D puss & kram!

2009-07-08 @ 23:57:38
Postat av: Felicia Lundmark

Tjenare!, har glömt komentera är mest och jobbar som, sagt kan ni inte köpa en frys och packa med B&J och skicka till mig=), Btw Gabban ditt brev har fortfarande inte kommit vars skickade duj det mamma eller pappa?;D Gus vad roligt att ni har skoj sköt om er!:D

2009-07-09 @ 00:13:29
URL: http://systrarimjukisbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0