hej

nu ar klockan 10 och de ar varan "lediga" dag, cissi ligger fortfarande i sangen men jag vet inte om hon sover heheh..
egentligen skulle jag folja med jacob och dennis och deras familj till stranden men de blev inge av sa de suger:( men jag ska snart ut och lagga mig i solen enda:)
igar va vi pa disneyworld!!! de va sa javla varmt i borjan sa da orkade vi typ inte gora nat, men senare pa kvallen sa fick vi tag pa kristin sa da sprang vi omkring och gjorde massa kul=) och for att de va den 4 juli sa va de ju massa fyrverkerier och sant pa kvallen, de va helt allvarligt de finaste jag har sett i mitt liv:O de va sa javla coooooLt! haha aja, nu ska jag ut och smalta i solen:) hare bra pusshej<3

Kommentarer
Postat av: vera bergman

tack gabriella för SMS, jag blev glad, längtar efter dig o stugan också, ska jobba nu sista veckan o ha jouren nästan hela tiden. puss, mamma vera

2009-07-05 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0