Nu

ar klockan 20 over 11. Cissi ligger och halvsover i fatoljen och ar sot som vanligt.
Idag va vi pa nan aligatorgrej. Vi for ut med batar pa nan sjo som lag jatte langt bort, och sen sag vi inte ens nagra :O men sen fick vi se massa sanna som dom hade i burar.
Pa onsdag far varan vardfamilj bort nanstans sa da ska jag,cissi och maria(spansken) vara hemma sjalva i typ 4 dagar, elr mormorn ska va har men hon kmr vi inte marka:P
HEH jag har trakigt och vet inte vad jag ska skriva mer.. haha slanger in en mattligt sot bild pa olivia for ungefar ett ar sen:) pusshej hare bra=)<3

Kommentarer
Postat av: vera bergman

det är kul att läsa hur ni har det, skriv mera!! längtar ni hem litegrann? är det jobbigt i skolan? jag jobbar mycket som vanligt, det ska bli jätteskönt att åka till stugan om 2 veckor. Det är varmt, hundarna är slöa. Kram Vera

2009-06-30 @ 10:51:45
Postat av: fridaaa=D

nu aker jag till orlandooo=D VI KANSKE SEEEES!!=D ha de bast saknar er (L)

2009-06-30 @ 13:47:23
Postat av: emmaaaa =D

cissi kom hem NU !!! =( (L)(L)

2009-06-30 @ 13:56:59
Postat av: Felicia

Gabban och Cissi kom hem!,Jag jobbar alla dagar nu och är spy less, menmen pengar blire till jag och Gabban att äta Ben och Jerrys när ni kommer hem , jag har en fråga Gabban skulle du fara direkt till stugan då du kommer hem alltså stannar du i göteborg eller kommer du hem någonting?:) Väntar fortfarande på ditt kärleksbrev?(A):O

2009-06-30 @ 15:39:09
URL: http://systrarimjukisbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0