oliviaoliviawhywhywhywhy

nu are gabban som skriver. och jag maste borja med att saga att jag saknar er esc tjejer<3 B1(sosso) DOM HAR BRYLLEPUDDING I AFFARERNA =D ;) OCH SAKNAR DEJ BEA, peppa gbg;)<3  

igar va vi hos malin och emelie och badade i deras pool i sporegnet. raharligt:)
idag fyllde olivia 4 ar, sa vi har atit tarta, och de va banne mig den godaste tarta jag atit.
snart kmr de en tjej fran spanien som ocksa ska bo har, kanns ganska jobbigt.  och varan vardmamma ar helt seriost jobbare an min mamma, sa jag saknar dej faktiskt lite grann mamma<3
imorrn ska vi till elvis, teodor och magnus. ska bli chill :)
I helgen blir de UNIVERSAL, haha ska bli hur kul som helst :D

Och frida, vi vet inte vad var skola heter men vi hoppas att du far de hur kul som helst!!! :D<3

pusshej .............. cissi halsar ocksa:):):):)


Kommentarer
Postat av: Bea

GABBAN KOM HEM NUUUUUU!!!!!!!!!<3<3<3<3<3

2009-06-25 @ 15:40:55
URL: http://beajohansson.blogg.se/
Postat av: sosso b2

haha brullepudding =D när du kommer hem så måste esc hitta på nått skojjsigt:D<3

2009-06-25 @ 17:24:58
URL: http://sojb.blogg.se/
Postat av: Blåprinsen

Hej gull-Cissi o fina Gabban !



Kul att ni har det bra i familjen och i Florida. Det låter härligt med bra väder och varmt, men det har vi också, ung 28 g. Vi har bestämt att vi ska komma och hälsa på sista veckan, det ska bli jättekul !!! Sms:ar flygtiden senare. Puss o kram B-P

2009-06-25 @ 23:04:01
Postat av: cissssssssigaaaab

vem ar du blaprinsen?:O

2009-06-26 @ 01:43:46
Postat av: vera bergman

hej gabriella, jag har med snälla jennys hjälp satt in 500 kr på din mobil så att du kan ringa mig om det går att ladda strömmen, kanske det inte räcker med adapter utan att du behöver en strömomvandlare också? här är jättevarmt, vi ska till umeå o tävla i helgen , max ska vara i kåge hos annika. puss vera

2009-06-26 @ 08:09:24
Postat av: vera bergman

hoppas att ni är snälla mot den nya tjejen eller killen från spanien puss vera

2009-06-26 @ 08:11:29
Postat av: Felicia

Hejhej!:)Sitter nu på Arlanda och väntar på flyget hem, onej inte jobbigt att hon är jobbig du får hålla ut!Hoppas ni har det så bra!Jag väntar på kärleksbrev från dig Gabban!(A)

2009-06-26 @ 14:47:06
URL: http://systrarimjukisbyxor.blogg.se/
Postat av: Felicia

Lite*

2009-06-26 @ 14:58:34
URL: http://systrarimjukisbyxor.blogg.se/
Postat av: L

vi har 30 grader i skuggan och JAG har klippt gräset, lovar att du ska få ta igen gräsklippningen när du kommer hem!

2009-06-26 @ 16:48:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Blåprinsen

Hej gull-Cissi o fina Gabban !



Vi har varmare än ni dvs 29,8 g,det är inte så illa eller hur. Snart är det karneval och vi får klä ut oss med masker och låga näsor. Vi kommer på torsdag 7 juli via flyg från Amsterdam, kan ni möta oss, så att vi får träffa er familj.



Kramar fråm Blåprinsen

2009-06-26 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0